donderdag 18 september 2014

We love Bambi!

Lang geleden, 2 jaar is best lang voor een 4 jarige, kochten we een prachtige T-shirt met een grote Bambi erop ( en met de nodige glittertjes die her en der achterbleven). Een van haar favoriete kledingstukken tot hij, na een groeispurt, echt te klein werd...  We namen afscheid en de T -shirt vertrok met veel andere spullen  naar de grote groene spullenhulp-container.  Toeval of niet, maar enkele weken geleden vond ik een prachtig hertenstofje bij Koekepeertje en ik was op slag verliefd. De heer des huizes koos de roze variant en  voor ik het wist lag het stofje onder mijn naaimachine...




















Een naaiclubavondje later was 't bloesje zo goed als klaar en nu hangt het aan haar kapstok (bij gebrek aan een kleerkast). En ze is net zo gek van dit bloesje als van de te klein geworden T-shirt... HOERA!












Het patroon is van Friggy's en ik vond het in de stoffenkamer, ik kocht het enkele jaren geleden en maakte het bloesje toen ook al eens, maar dat was niet zo'n succes... T leek net alsof ze uit de film Daens was gestapt, daarom zette ik geen elastiek onderaan, waardoor het lekker los valt. Een tof comfortabel bloesje, perfect voor de herfst! Ik denk dat ik er al even dol op ben als de kleine juffrouw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten